środa, 18 lutego 2015

WPROWADZENIE

Witajcie! Poniżej chcę wam przedstawić podstawowe informacje dotyczące opowiadania które za niedługo zacznę tutaj publikować. Co mnie natchnęło do napisania opowiadania o Larry'm Stylinson'ie? Sama nie wiem, to po prostu przyszło samo, długo pomysł siedział mi w głowie, ah  jestem bardzo podekscytowana! Opowiadanie jest mojego autorstwa mam nadzieję, że was zaciekawi i się spodoba :) 


Tytuł: "I will paint you" 

Bohaterzy głowni: Harry Styles & Louis Tomlinson (Larry Stylinson) 

Autorka: Patrycja lub black dress
Kontakt: Twitter 

Gatunek: romans, dramat 

Czas akcji: rok nieokreślony, Harry zaczyna 19 lat, a Louis 22.

Opis fabuły:

Louis Tomlinson jest miłośnikiem sztuki, chodzi na zajęcia w szkole artystycznej w Londynie. Pewnego dnia w klasie zjawia się chłopak z burzą brązowych loków który od pierwszego dnia zwraca uwagę Louis’a i wywraca jego życie do góry nogami, a zajęcia artystyczne staną się jeszcze ciekawsze niż były poprzednio. Louis jednak nie zdaje sobie sprawy w co się wpakowuje wraz z poznaniem nowego chłopaka co próbuje ukryć Harry?

AU gdzie Louis jest miłośnikiem sztuki i zakochuje się w nowym studencie szkoły artystycznej o cudownych lokach, ale pięknych oczach które zawsze pozostają smutne. 

If you let me, I'll paint you because colors in your eyes lost their luster
___

Zapraszam również do oglądnięcia zwiastuna:




Jeżeli wam się podoba i chcielibyście być informowani o następnych rozdział zostawcie komentarz z waszym user'em do twitter'a :)






2 komentarze: